CRM (Customer Relationship Management) arba pardavimų valdymo sistema yra įrankis, kurį anksčiau ar vėliau įsigija didžioji dauguma įmonių. Tačiau, jei niekada nesinaudojote CRM programine įranga, gali kilti klausimas – kas ji ir kam ji reikalinga? Taip pat, ar Jūsų verslui reikėtų ją įsigyti? Šiame straipsnyje apžvelgsime pardavimų valdymo sistemas, jų įvairias funkcijas ir naudas įmonėms.
Kas yra CRM sistema?
Kaip ir galima suprasti iš jos pavadinimo, CRM sistema yra skirta įmonės santykių su klientais valdymui. Tai įtraukia visą pardavimų eigą, nuo pirmosios kliento žinutės iki įsigytos prekės arba paslaugos bei palikto atsiliepimo apie ją. Šios programinės įrangos pagrindinis tikslas yra palengvinti visą pardavimų procesą, centralizuojant visus reikiamus įrankius vietoje vietoje. Tai reiškia, kad visa informacija apie klientus, pardavimų įžvalgos, personalizuotos rinkodaros kampanijos ir duomenų analizė yra prieinama vienoje vietoje. Tai leidžia ne tik pagerinti klientų aptarnavimo kokybę ar padidinti pardavimus, bet ir pagreitinti Jūsų pardavėjų komandos darbą.
Funkcionalumas ir naudojimas
CRM sistemos funkcionalumas apima įvairias pardavimų procesų sritis. Štai keletas pagrindinių pavyzdžių:
-
Klientų duomenų valdymas: centralizuota duomenų bazė leidžia saugoti ir naršyti visą svarbią informaciją apie klientus vienoje vietoje, tokią kaip jų vardas, adresas, kontaktai, pirkimų ir susirašinėjimų istorija ir t.t.
-
Pardavimų valdymas: sistemoje yra visi reikiami įrankiai pardavimų ciklo stebėjimui ir valdymui, įskaitant užklausos stadijas, pardavimų prognozes, laimėtus ar pralaimėtus užsakymus, išsiųsti pardavimo pasiūlymai ir panašiai.
-
Klientų aptarnavimas: efektyvus naujų užklausų, skundų ir atsiliepimų valdymas, kad kiekvienas klientas jaustųsi įvertintas.
- Skaityti straipsnį “Kam reikalinga CRM sistema?” »