Apsipirkinėjimas ir serialai

Apsipirkite VilniujeAr gali paprastas prekybos centras Vilniuje simbolizuoti kažką daugiau nei vietą, kurioje gali greitai įsigyti visokias reikiamas prekes? Pasirodo, toks dalykas nėra neįmanomas. Pastaruoju metu pasaulyje išpopuliarintas apsipirkinėjimas gali būti laikomas kaip gyvenimo būdu. Taip, kaip serialas „Draugai“ išpopuliarino draugų sėdėjimą kavinėse, taip „Seksas ir miestas“ bei kiti panašūs serialai išpopuliarino apsipirkinėjimą prekybos centruose. Vilnius yra miestas, kuriame didžiulių apsipirkimo centrų yra tikrai nemažai, o ir žmonių, galinčių ten praleisti laiką – pakankamai. Paklauskime savęs, kas taip traukia žmones į prekybos centrus.

Mada, padiktuota medijų

Kažkas visą laiką diktuoja madas, mes to net nejaučiame. Iki kol atsiranda mada avėti vienokius ar kitokius batus, pirmiausiai dar ateina mada apskritai eiti į parduotuves ir nuolat galvoti apie tai, kad reikia turėti gražius batus. Televizijos serialai suformavo jaunosios kartos, ypač merginų įvaizdį. Jauna, žavi, veikli, o svarbiausia – graži ir stilinga. Nes tada kartu ir visapusiškai sėkminga. Jeigu nesėkminga, tai tada ir ne tokia turbūt ir buvo stilinga. Laisvalaikio praleidimo būdu tampa naujų stilingų daikčiukų medžiojimas, vaikščiojimas po parduotuves, o nebe tiesiog paprastas bandymas kažkaip save realizuoti, surasti, ką moki gyvenime daryti geriausiai, kur pavyksta atsiskleisti. Pačiose parduotuvėse ir žurnaluose atsirandantys reklaminiai plakatai taip pat sufleruoja tai, jog toks gyvenimo būdas yra labai malonus. Kad tik perkant galima gauti pakankamai malonumo ir iš tiesų gyventi sėkmingai.

Šviesi vieta tamsioje šiaurėje

Tačiau psichologai žmonių potraukį prekybos centrams aiškina ne tik taip paprastai. Dar egzistuoja ir hipotezė apie šviesos šaltinį tamsioje erdvėje. Kadangi gyvename šiaurėje, kur, ypatingai žiemą, trūksta šviesos ir šilumos, galimybė pasibastyti apšviestoje didelėje, sausoje ir šiltoje erdvėje tarp prekių, kurių tu nori, kelia kažkokį magišką malonų poveikį kiekvienam klientui. Tai veikia panašiai taip pat, kaip vabzdžius naktį veikia įjungta lemputė, link kurios jie visi suskrenda. Taip pat ir žmonės, neišduodami savo gyvuliškos prigimties, per daug nefilosofuodami tiesiog traukia link to didelio ir šilto šviesos šaltinio.

Galia vartojant

Dar vieną teoriją lengvai paaiškintų visi tyrinėtojai, kurių lūpose dažnai sukasi tokios frazės kaip korporacijos, kapitalizmas, vartojimo kultūra. Taip, toji vartojimo kultūra tikrai yra, ir ji daug kam yra labai maloni. Jeigu turi pakankamai pinigų ir už juos įsigyji kažką malonaus – tada pakeli sau nuotaiką, tada atsiranda daugiau noro šypsotis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *